Sök här!

tisdag 24 juli 2012

VIKTIGT LÄS HELA TEXTEN!!

Sabine är iväg med sin familj i holland/frankrike och jag kom just hem från ett konståknings läger. Så ingen utav oss har haft tid att skriva... Men vi ska träffas på torsdag eller fredag så då har vi tänkt att skriva jätte mycket! För jag har verkligen inte en susning om vad som ska hända i berättelsen... På söndag har jag tänkt att skriva ett par tidsinställda kapitel eftersom på måndag så blir det läger igen i två veckor fast då är det här i göteborg så jag kommer bo hemma men kommer komma hem sent och gå upp tidigt så jag kommer antagligen inte ha tid att skriva något. Sedan på torsdag i nästa vecka så åker jag till kreta och är borta en vecka så när jag kommer hem blir det direkt till ishallen igen. Men vi ska försöka göra vårt bästa.

*LÄS!* Men nu är det såhär att när jag var i spanien så hade jag så sjukt tråkigt så jag skrev en novell... Kanske runt 17-20 kapitel men jag undrar om ni vill att jag ska lägga upp den eller ska jag vänta med det tills denna novellen är klar och sedan fortsätta skriva på den då så att den blir längre? *LÄS!*

Hanna xx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar